パシフィックスポーツプラザ茂木

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プラザ茂木/パシフィックスポーツプラザ茂木(栃木県茂木町)

English Swimming Tips

2019.02.27 Wednesday

Hello everyone. It`s Morgan.


Let's talk about distance swimming and how to build swim endurance.
Freestyle or front crawl is the most common stroke used for distance swimming because it is considered the easiest stroke.
Planning a training menu before your workout is a great idea, not just jump in and swim.
Start out with a 50m nonstop swim. Once you can swim 50m without standing proceed in order of 100m and 200m.
Focus on swimming with ease, clean form and even pace throughout your sets. 
You should really concentrate on gliding through the water without any effort.
Kicks must be done relaxed and steadily, try not to kick fast and hard because that is only wasting energy that you can be using for the pull. 

 

Until next time!

 

みなさんこんにちはモーガンです。

きょりすいえいとおよぐじきゅうりょくのつくりかたについてはなししましょう。

フリースタイルまたはフロントクロールは、もっともかんたんなストロークとみなされているため

ディスタンススイミングにしようされるもっともいっぱんてきなストロークです。

とびこんでおよぐだけでなく、トレーニングのメニューをけいかくすることをつよくおすすめします。

50mノンストップでおよぐことからスタートし、50mおよげたら100mそして200mとじゅんにきょりをのばいしいきます。

みなさんは、ちからをぬいておよぐことにしゅうちゅうしおよぐことがたいせつです。

キックはゆっくりとちからをぬいておこないましょう。はやくてつよいキックはエネルギーをむだにしょようするだけなので

ちょうじかんおよぐことができなくなります。

 

それではまた。

 

 

 


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